کتاب "راز مسی"هم چاپ شد

کتاب "راز مسی": سوال مسی از پپ: یا من و یا زلاتان

از روز سه شنبه گذشته فروش کتاب "راز مسی" آغاز شده است. دراین کتاب می توان از اتفاقات مختلفی که تا پیش از این کسی درموردش صحبت نکرده بود مطلع شد

یکی از این اتفاقات اس.ام.اسی است که لیونل مسی برای پپ گواردیولا ارسال کرده و ازاو خواسته بود که بین او و زلاتان ایبراهیموویچ یکی راانتخاب کند.

سباستین فست و الکساندر جیلیارد، نویسندگان این کتاب درباره این اتفاق نوشته اند:« مسی به شدت ناراحت بود و ترشرویی می کرد و کسی که دراین میان سختی ها را به دوش می کشید، مثل همیشه، گواردیولا بود. بالاخره زمانی فرا رسید که پای سرمربی بارسلونا هم به ماجرای دلخوری مسی بازشد. گواردیولا در صندلی ردیف اول اتوبوس کاروان بارسلونا نشسته بود که گوشی موبایلش ویبر کرد. پیغام کوتاهی روی صفحه مانیتورکوچک موبایلش ظاهر شد. پپ گوشی اش را به دوست صمیمی اش مانل استیارته نشان داد و گفت:" این را ببین"»

آن اس.ام.اس یک قبل و بعد اساسی در زندگی گواردیولا و باشگاه بارسلوناایجاد کرد:«چند نفر این داستان را روایت کرده اند و هرکدام کلمات مختلفی را برای توصیف متن این پیغام به کار برده اند ولی فحوا و متن این اس.ام.اس که مسی برای سرمربی اش فرستاده این بود:" خب؛ می بینم که من دیگر برای تیم مهم نیستم.پس...."» و بدین ترتیب از گواردیولا خواسته تا بین او وزلاتان یکی را انتخاب کند.

وپایان داستان که برای همه روشن است: مسی ماند و زلاتان رفت. در این کتاب که جزئیات جالبی از مسی و ارتباطش با هم تیمی ها و اعضای کادر فنی را فاش کرده می خوانیم:« مسی دیکتاتور نیست ولی شیوه های رفتاری خاصی دارد. او می داند که هیچ کسی بهتر از او نیست و می داند که هیچ بازیکن دیگری به اندازه او درتیم تاثیرگذار نیست. در آن روز در اتوبوس هم دوباره این را ثابت کرد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 12 مهر 1392برچسب:, | 12:25 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح